Låtar som påminner mig om mitt liv



Jag har inte haft det lättaste livet, jag har haft ett liv i svek, sorg och smärta men även lycka. Har många gånger funderat på om jag borde skriva ner min uppväxt och min historia här i bloggen men vet inte om ni läsare skulle vara intresserade av att läsa om det. Sen så vet jag inte om jag vill lämna ut mig på det viset heller och jag vet även att det säkert kan leda till att folk får fel uppfattning om mig vilket jag tycker är synd. Men om ni lyssnar på låtarna så kanske ni förstår själva vilken uppväxt jag har haft och vilket liv jag har haft?

Kommentarer
Johanna

Bra låtar... :) tycker absolut du skall skriva om det om du vill och känner för det.



lade till dig på bloglovin, lägg gärna till mig om du vill

2010-04-21 | 19:32:09 BLOGG: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Veronica - BF 27 Juli ♥

Vi verkar vara väldigt lika du och jag, jag har själv inte haft den lättaste uppväxten..



Och du, du bestämmer helt själv vad du skriver här, för det är DIN blogg och då är det också DU som bestämmer vad som ska stå i den. Gillar inte läsarna det du skriver, synd för dom. Men det är din blogg och då bestämmer du också själv vad som ska stå i den och själv hur mycket du väljer att berätta om dig själv. Tänk inte så mycket på vad alla andra ska tycka :)

2010-04-21 | 19:35:37 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

hehe, ja jag är 17år och tvåbarnsmamma :).

Jag bor i Borås, själv då?



//kram

2010-04-21 | 19:55:24 BLOGG: http://snuttegubbe.blogg.se/
Anonym

åh snälla berätta =)



och när kommer en videoblogg :D?

2010-04-21 | 19:58:36
Bessie - 19år snart 2barnsmor

Självklart ska du berätta i din blogg om du vill göra det. Jag tror responsen skulle bli positiv för dig. Jag personligen tycker att bloggar med mer personligt innehåll är mer intressanta. Det är inte roligt att dagligen läsa om vad nån åt till frukost, shoppade och använde för shampoo. Jag har själv haft en svår uppväxt. Jag skriver inte mycket om det. Men det är mest för att jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva. Jag har lagt allting bakom mig och lider inte av det idag. Det mina föräldrar gör bryr jag mig inte ett dugg om.

2010-04-22 | 10:47:08 BLOGG: http://metrobloggen.se/Bessie




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: