Lilla hjärtat sparkar för fullt<3

Våran lilla skatt sparkar jätte mycket där inne just nu, det är så mysigt att känna hur den rör sig från höger och vänster, uppifrån och ner. Och nu känner jag när bebisen har hicka också. Det känns så bra att känna sin skatt röra på sig där inne och veta att bebisen mår bra. Sen känns det helt underbart att veta att det är en del av mig och en del av Jonas som har skapat ett litet mirakel. Vi ska bli föräldrar och det är det bästa som någonsin har hänt mig. Känslan av att veta att man ska bli mamma är enorm. Den är så stark så det går inte att beskriva med ord, det är den lyckligaste känsla som jag någonsin har känt.
Längtar tills bebis kommer ut, tills jag får känna hur den läggs upp på bröstet och våra världar möts och vi blir till ett.
Jag och min sambo ska få en egen liten familj det känns helt ofattbart fortfarande men helt underbart.
Det är det bästa som har hänt mig och jag kan inte bli nå lyckligare än vad jag är nu!

Kommentarer
Love Oliwers mamma <3

Hej Jessica!



Ja den har gått ner nu.Men det är ett blåmärke där nu :(

kram Love

2010-04-24 | 09:25:31 BLOGG: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Veronica - BF 27 Juli ♥

Åh, de orden känner jag igen. Visst går det inte att beskiva hur man känner över att snart bli mamma, och vilken otrolig kärlek man känner för en lille i magen. Helt otroligt <3

2010-04-24 | 13:13:58 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: