Min, magen och sambons dag idag.

Dagen började med att vi var iväg till barnmorskan där allting gick super bra som jag skrev i tidigare inlägg. Och när vi var klara hos barnmorskan så åkte vi iväg till Sundsvall, först så var vi in på Ikea där vi handlade massa saker till bebisen, en taklampa till köket och ett par glödlampor. Sen så sprang vi i massor av klädesaffärer och på biltema. Och när vi var klara i alla affärer efter ungefär tre timmar så åkte vi iväg och åt lite lunch på Max vilket var väldigt gott måste jag säga.



Och när vi var klara på Max så åkte vi vidare till Jula och Djurkompaniet och sen var vi förbi sambons syster en sväng och hämtade upp hennes bilbarnstol som hon inte kan ta på bussen när hon ska till föräldrarna så sambon ska ta med den dit åt henne.
Och när vi hade varit där så bar det av mot Kramfors igen och när vi kom till Kramfors så var vi in på Kvantum och handlade och sen åkte vi hem. Och när vi kom hem så satte jag mig här vid bloggen för att ge er läsare en uppdatering på vad som har hänt idag. Och nu ska vi snart ta och äta lite, det blir inte så märkvärdigt det blir kyckling och stripps men det duger bra det också.
Och det har jag glömt att skriva vi har köpt en grill idag, JIPPI! Så när det blir fint väder så ska vi grilla åhh vad jag längtar det kommer att bli jätte gott. Men nu ska jag ta och vara social med sambon och titta på halv 8 hos mig snart och äta. Men ni får en uppdatering innan jag går och lägger mig.
Ha det så bra så länge alla läsare!



♥Jag och min underbara Sambo♥

Kommentarer
Annette

naww :) grattis till den lille. Jätte fin blogg me

2010-04-27 | 19:39:25 BLOGG: http://netttiiis.blogg.se/
Pamii

Jättefin design ! Vem gjorde den ? <3

2010-04-27 | 20:37:00 BLOGG: http://pamiiii.blogg.se/
Kaj ♥

Gott det såg ut :D

2010-04-29 | 13:14:59 BLOGG: http://kajsworld.wordpress.com/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: