My hip is killing me "/

Just nu så ligger jag raklång på soffan och kommer ingen vart för min höft gör så ont. Vet inte vad det är för fel om det är foglossning eller bäckenuppluckringen jag känner av. Men jag började känna av det redan inatt när jag var upp för att kissa, det högg i höften och jag nästan haltade fram och sen idag efter frukosten så bara högg det till i höften och så gör det jätte ont så fort jag rör höften i sidled eller belastar den. Så det blir nog bra krånligt när man ska upp och gå. Men det kan även bero på att jag hade en sne höft när jag var bebis som aldrig vart riktigt rak att det är det som spökar. Men jag hoppas på att det blir bättre för det är inte nå mysigt alls att ligga med en smärta som strålar ut från höften och neråt mot knät.
Om ni läsare har något tips på vad man kan göra åt det så får ni gärna skriva en kommentar.

Kommentarer
Veronica - BF 27 Juli ♥

Jag känner igen den känslan, har haft så jag med. Och det är egentligen inte så mycket man kan göra åt det. Men det bästa är ju att lägga sig ner och vila ett tag, att man har ont där bevisar ju bara att man måste tagga ner lite. Hoppas det går över stumpan :)

2010-04-21 | 17:33:46 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: