Nu har jag ätit frukost

Nu har vi ätit frukost och bebis sparkar för fullt, vi sitter och väntar på att det ska bli sol och varmt men det verkar inte hända. Det gick i alla fall bra med sotarn, han hade inte så mycket att säga men det är som vanligt. Dom springer in och gör det dom ska och sen så är det klart.
När vi satt vi frukost bordet så upptäckte jag och min sambo att katten som jag duschade för tre dagar sen inte längre är vit. Hon måste ha dragit tassarna i något för hon är alldeles svart om dom *suck*



Så vacker är hon nu, men jag tänker inte duscha henne för det där lilla det får hon ta bort själv. Nu sitter jag och sambon och myser i soffan, funderar på om man ska slå på en film eller något för idag verkar inte bli någon rolig dag. Det är grått ute och bara 4 grader. Tråkigt eftersom att det var så varmt och skönt igår.
Men jag får se vad vi hittar på så hörs vi igen lite senare.
♥Puss och kram♥

Kommentarer
Johanna

hihi katten hjälpte väl sotaren :)

2010-04-21 | 10:16:19 BLOGG: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: