Precis ätit :]

Nu har jag och sambon precis ätit och gud så gtt det var. Det blev pommes, marinerat kött och bea. Kunde inte bli bättre måste jag säga. Så nu blir det mys i soffan vi ska titta på Talang och Modern family sen så ska vi se till så att katterna får uppmärksamhet så de inte blir så rädda. För de har börjat smälla sina smällare nu vilket gör att katterna blir oroliga tyvärr men jag har gjort valet att ha katterna inne idag så de inte ska bli liv rädda.
Men jag får ta och uppdatera sen igen lite senare ikväll.
Ha en fortsatt trevlig valborg alla läsare! :)

Kommentarer
Jaqueline- Gravidast ever.

Jaa fast det är inte helt säkert att jag slipper snitt än, det får vi se på nästa tillväxt ultraljud om typ 1½-2veckor. Stackars bebisen blir helt ultraljudsstrålad :P Var 5e ultralljudet idag, och så blir det ett till... 6st :P inte pjåkigt haha!



Nej han är stoooor... Men tjocka bebisar är sötast så ;P

2010-04-30 | 19:57:34 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: