Sunshine, me like<3

Nu har jag och sambon suttit ute i solen, det är jätte stark sol och vindstilla. Och när jag tittade på termometern så var det 22 grader i solen. Kan ni förstå? Hela 22 grader, det är helt underbart! Jag älskar verkligen solen och värmen det kan inte bli bättre än så♥ Hoppas verkligen att det håller i sig nu så att det inte blir sådär blåsigt och kyligt som det har varit i några dagarn nu. Fast vi är nästan inne i Maj så det är dags för värmen att komma nu.
Och katterna är glada de också, först och främst så är det varmt och sen så fick de precis tonfisk så livet leker för dom också.
Just nu så sitter jag och tittar lite på tv för det vart nästan för varmt för att sitta i solen och pulsen slog väldigt snabbt så det kändes som att det var lika bra att gå in en stund.
Men då kan man passa på att skriva lite blogg så ni läsare får veta vad jag gör.
Vad har ni läsare gjort idag och vilka planer har ni för resten av dagen?
Nej nu ska jag ta och titta vidare lite på tv men jag uppdaterar senare.
Ha det så jätte bra så länge alla läsare.
Kramar

Kommentarer
Madde

Verkligen det är UNDERBART :-D . Jag riktigt njuter just nu. Våren och sommaren är bäst ^^, .



Sv: Allt är bra här. För dig då? :)

2010-04-20 | 20:02:11 BLOGG: http://www.saramadeleine.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: