Svar på en läsares kommentar!

Fråga:Jag undrar hur starkt ditt "svaga" plus var, min mens är sen 1 vecka och jag testade igår och det var lite svagt men såg ut som ett plus. vill detta så otroligt, så hoppas att det var ett plus, ska testa igen om någon dag.

Svar: Mitt plus var väldigt svag, jag såg det inte alls. Men sen väntade jag i ungefär en vecka och gjorde om testet och då var det positivt. Ett tips från mig om du vill vara riktigt säker och slippa de där svaga plusen och fundera på om du är gravid eller inte det är att gå in på apoteket och köpa ett digitalt graviditetstest från Clear blue. Då står det gravid eller inte gravid. Det gjorde jag och jag vart jätte nöjd med både testet och resultatet :)
Hoppas det kunde hjälpa dig något på vägen och om du vill ha barn så önskar jag dig lycka till och hoppas att du plussar!

Kommentarer
Veronica - BF 27 Juli ♥

Jag gjorde också först ett test som visade väldigt väldigt svagt (hur svagt/starkt plusset blir beror oftast på hur länge man vart gravid, har men tex bara vart gravid en vecka så kan det visa väldigt svagt) sen efter ca 1½ vecka så köpte jag Clear blue och det stog (Gravid 3+) på min :)

2010-04-21 | 09:46:37 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: