Tog en lååång sovmorgon idag

Idag var jag lat och tog en väldigt lång sovmorgon jag gick upp klockan elva. Men hur jag än försökte öppna ögonen de gånger jag vaknade innan det så somnade jag bara om. Men så kan det vara i alla ibland, huvudsaken är att jag är vaken nu. Och inte blir det någon grillning idag heller skulle jag tro för det är jätte grått och trist väder ute. Tråkigt nog för jag hade sett fram emot det men vi får steka något gott kött istället och mysa ändå.
Och nu är April snart slut, tiden går så fort och vi kommer närmare och närmare våran bebis hela tiden. Åhh det känns så underbart att veta. Nu ska jag ta och äta lite men ni får en uppdatering senare.
Ha det bäst så länge!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: