tvättar bebiskläder

Nu går maskin för fullt där uppe för jag tvättar massa bebiskläder. Det fick bli en maskin med ljus tvätt för jag tvättar ett av mina linnen i samma veva också. Men maskinen går på 40 grader utan sköljmedel så det ska nog bli bra det där.
Skönt att man har börjat tvätta alla dessa små söta kläder för det är ändå rätt så mycket kläder vi har till bebisen och sen tar det sin lilla tid att vika allting ut och in också. Men man måste börja någonstans så efter den här maskinen kanske jag tvättar en maskin med mörk tvätt också men vi får se hur jag gör.

Kommentarer
Jaqueline- Gravidast ever.

Tänk på att tvättmedlet ska vara parfymfritt, annars kan bebis få allergier :) Duktig du är som fixar o donar så mkt!

2010-04-28 | 20:33:18 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: