Förvärkar from hell

Nu sitter jag här i soffan med världens förvärkar, det gör ont kan jag lova. Somliga gör ondare än andra och det ska man stå ut med i typ en månad till. Men vad gör man inte för sin lilla prinsessa.
Inatt så harjag sovit bra faktiskt, tog bara en halvtimme för mig att somna och jag var bara upp en gång och kissade och kunde faktiskt somna om direkt så det var skönt.
Och nu idag har det inte hänt så mycket, vill inte röra mig när jag har så ont men borde ta något att äta så jag får i mig lite näring men får se om jag lyckas med det just nu eller om jag får vänta ett tag.
För övrigt så blir dagen lugn, tänker inte göra något alls och sambon har typ ryggskott så ut genom dörren lär vi inte gå. Får se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Haha, nej det är ju inget som man tänker på i första taget liksom, jag har ju bara hört att det är bra att ha bindor hemma ifall vattnet skulle gå, så jag tänkte ju inte på att man kanske inte borde ha det ifall vattnet bara börjat sippra lite, för då är det ju bra att se ifall det forsätter rinna, vilket man sannorlikt inte ser ifall man har binda eftersom den har en sån uppsugningsförmåga. haha.. Menmen, verkar inte hända mer nu ändå :p haha.

2010-07-20 | 13:05:05 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Tack så mycket hjärtat! <3

2010-07-20 | 16:13:58 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Madde

Fy va jobbigt med förvärkar :(

2010-07-20 | 16:48:21 BLOGG: http://www.saramadeleine.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: