Im feeling HOT HOT HOT!



Gud vad skönt det är att det äntligen börjar bli svalare nu mot kvällen, det har varit så varmt idag och jag har knappt orkat röra mig. Sen blir det inte lättare av att man är höggravid heller och magen är stor och bökig. Så nu njuter jag av den lilla svalka som är och hoppas på att man kommer kunna sova i ett svalt rum inatt så man slipper flyta iväg som jag har gjort flera nätter i rad nu. Men man ska inte klaga för nu är sommaren här och snart är den slut, jag satt och tänkte på det igår att snart så har halva sommaren redan gått. För hela Juni är har passerat och halva Juli har snart passaret och det är halva sommaren det. Så snart är det höst och rusk igen och då längtar man tillbaka till denna värme.

Kommentarer
Malin, 22 år Gravid BF+1

Jag tycker också att det är riktigt skönt att det är svalt ute nu, har suttit ute nu två timmar ikväll och det är så underbart svalt :) och behagligt

2010-07-07 | 21:06:34 BLOGG: http://mammaflikkan.blogg.se/
Veronika

Hej Jessica! Vad söt du är när du ler på bilden! Jag saknar ditt söta lilla leende-du ser ut som när du var liten! (Fast det såklart.. för mig kommer du alltid att vara "lilla Jessica". Även om du så skaffar 100 barn!!)

Kramar från Tant Veronika

2010-07-07 | 21:31:07




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: