Jag tittar på unga mödrar och lillan bökar för fullt

Nu sitter jag och tittar på unga mödrar som jag alltid gör om dagarna mellan klockan 13.30-14.30 ungefär. Och lill tjejen bökar för fullt där inne och det är så enormt mysigt att känna hur hon rör sig där inne och se hur hela magen hoppar. När unga mödrar är slut så ska jag gå upp och vika ihop bebis kläderna som vi har tvättat. Och så har "komma hem" paketet från apoteket kommit idag också så det ska hämtas ut. Skönt för då är det mesta klart så slipper man känna sig stressad över det. Idag är det riktigt höst väder ute, det är grått och mulet men jag tycker det är skönt ja.
Sen idag vet jag inte riktigt vad som händer, det blir nog bara till att ta det lungt för sambon jobbar alla dagar den här veckan utom en så då är det skönt att ta det lungt när han kommer hem från jobbet.
Annars vet jag som sagt inte vad som händer, men jag vet att jag borde ta något att äta snart för min mage kurrar. Ska nog ta och springa iväg lite snabbt nu.
Men det kanske kommer en uppdatering senare igen, får se om jag har tid, lust och ork.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: