Känner mig väldigt seg, kanske är det vädret?

Just nu känner jag mig helt otroligt seg och slut i kroppen. Orkar knappt hålla ögonen öppna men jag vet att när jag går upp och lägger mig ner i sängen så kommer jag att bli pigg igen, så är det alltid. Men jag tror att tröttheten beror på vädret, det har varit kvavt hela dagen men till slut ikväll så började det åska och blixtra så det var skönt så att luften vart lite lättare.
Men ryggen värker som vanligt och nu har lillan vaknat till liv inne i magen, mysigt.
Och imorgon så ska vi som sagt till barnmorskan, ska bli skönt att få ställa lite frågor och se så att allt är bra.
Sen har jag även gjort om min stil på bloggen idag, vad tycks? Alltid roligt med åsikter.
Men än så är jag inte färdig, det är mycket pillande kvar.
Nej nu ska jag ta och titta lite på CSI och sen efter det så får jag se vad som händer.

Kommentarer
Veronica - Snart mamma ♥

Din blogg blev så fin gumman. Du är duktig du :)

2010-07-30 | 13:54:58 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: