Mensvärk liknande smärta = Förvärkar = ONT!

Idag har jag haft enormt mycket förvärkar, det känns som en mensvärk liknande smärta som strålar ut längst ner i ryggen också. Men jag tror inte lillan är på väg ut riktigt än för värkarna är så oregelbundna fortfarande men om de börjar komma oftar och håller i sig så får jag ringa in till förlossningen och höra vad de tycker att jag ska göra. Men jag vill inte att hon kommer ut riktigt än heller, det finns lite saker kvar att ordna med och så är jag bara i vecka 35. Men dom kommer ju när dom är redo så det visar sig när lill tjejen bestämmer sig för att komma ut♥

Kommentarer
feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

aj vad jobbigt :/ hade kramper i ryggen så jag låg i fosterställning och grina i bilen haha.. så vet hur det är att gå med sån jobbig smärta.. jobbigt

2010-07-21 | 18:27:46 BLOGG: http://feliciaaulen.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: