Mörkare tider och svalare nätter

Nu går vi mot mörkare tider igen, igår när jag och sambon gick och la oss vid klockan tolv ungefär så var det väldigt mörkt ute, det var så mörkt så att till och med grannen hade tänt sin ytter belysning på huset. Det känns lite sorligt att det redan ska börja bli mörkt men så är det ju, vi går faktiskt mot mörkare tider redan efter midsommar. Men samtidigt så kan det vara lite mysigt med mörkret och hösten. Älskar att krypa ner under en filt och titta på en film, höra regnet smattra mot rutorna och ha några ljus tända. Men jag måste säga att nu tycker jag att nätterna är helt underbara, det börjar bli svalare så man slipper flyta bort i sitt egna svett ungefär. Inatt så var det bara 12 grader ute och jag njöt av den temperaturen.
Så jag hoppas på att det håller i sig så att man slipper dö av värmeslag så fort man går och lägger sig.
Oj vad mycket babbel om vädret det blev men det bjuder jag på för det är ändå min blogg med mina ord, tankar och min verklighet.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: