Mysa framför tv:n...

... Det är vad jag ska göra idag, jag ska sitta här i soffan hela dagen tillsammans med min sambo som är sjukskriven från jobbet. Just nu så sitter vi och tittar på Morgan Pålsson en världs reporter men jag har redan sett den en vända så jag tittar inte sådär jätte noga. Ute så står regnet som spön i backen men jag klagar inte. Utan tvärt om jag njuter av denna svalka som blir nu när det regnar.
Sen sitter jag och äter kakor med choklad på, jag borde inte äta sånt med tanke på mina extra kilon som jag har lagt på mig nu under graviditeten men dom är ju sååå goda. Men jag får ut och springa med barnvagnen sen varje dag så kommer jag nog att tappa dom kilorna och kanske lite till vem vet.
Nej nu ska jag fortsätta titta på filmen ha det så bra så länge.



Min drog just nu, dessa goda choklad kakor. *mums*

Kommentarer
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Tack min ängel <3



Låter som en mysig dag :)

Är det bättre med killen? tänkte på ryggen? eller är det därför han är sjukskriven?



Kram<3<3

2010-07-22 | 15:07:48 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Malin, mamma till Jamie!

Okej, vad skönt för dig!

Här strålar solen och jag ska fortsätta måla vardagsrummet, VARMT! :p haha. Tur det finns fläkt :p

2010-07-22 | 15:09:21 BLOGG: http://mmylove.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: