Nu är man lite lugnare igen :)

Nu har jag precis beställt hem en amnings BH och ett "komma hem" paket från apoteket som innehåller en massa bra saker till mig och bebisen.




Amnings BH:n



Komma hem paketet från apoteket

Paketet från innehåller:

* Babytvål 250ml
* Babyschampo 250ml
* Babyolja 150ml
* Skumtvättlappar 100 stycken
* Babybomullspinne 56 stycken
* Nagelsax för barn
* Baby våtservetter 80 stycken
* Bepanthen salva 30g
* Apoliva Maxi binda lång utan vingar 12 stycken
* Natusan Baby Amningskupor 50 stycken

Och allt det där får man för bara 312kr så det är väldigt bra. Så det vill jag rekommendera till alla blivande mammor, det heter komma hem paketet och finns att beställa på apoteket.se
Men som sagt nu är jag lite lugnare för när de sakerna har kommit hem så kan jag börja packa min väska som jag ska ha med mig till BB och lillans väska är redan packad så då är det bara för henne att komma ut sen.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: