Nu har man pysslat lite.

Nu har jag hängt upp tvätten och även kört igång en ny maskin med tvätt. Det är så skönt att ha en egen tvätt maskin och inte behöva gå någonstans för att tvätta, fast nu bor vi ju i hus så det skulle bli svårt om vi inte hade en egen maskin. Sen dammsög jag sovrummet medans sambon monterade ihop våran golvfläkt som hans jobbar kompis kom med idag för hon var iväg och bytte den åt oss. Och för er som inte vet så vart det troligen kabelbrand på den förra och vi hann bara använda den i någon timme så jag hoppas på bättre lycka den här gången. Annars så ska jag personligen ringa och prata med chefen i butiken för man ska inte behöva byta en vara två gånger. Och med mina graviditetshormoner så skulle den chefen inte få en nådig utskällning så jag hoppas verkligen att det fungerar nu.
Usch vad svettig jag belv när jag dammsög, man klara inte av att göra någonting nu för tiden tycker jag. Så nu sitter jag och kyler ner mig med ett glas apelsinjuice med isbitar i. Och när jag har skrivit klart det här inlägget så ska jag upp och ta en sval dusch, sen lägga mig i sängen framför fläkten och titta på Simpsons. Det ska bli enormt skönt vill jag lova.



Juice med isbitar *mums*

Nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva känns som min hjärna inte är i toppform just nu så det börjar nog bli läga för att krypa ner i sängen.
Men ni får nog en uppdatering imorgon igen skulle jag tro :)

Kommentarer
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

åh, juice med isbitar i är det godaste som finns, sitter faktiskt jag också o dricker det nu ^^,

2010-07-21 | 22:45:04 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Malin, mamma till Jamie!

Det är så jävla gött att ligga framför en fläkt nu när det är så varmt. Förstår att det är fruktansvärt jobbigt att vara gravid i denna värmen!

2010-07-21 | 22:49:17 BLOGG: http://mmylove.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: