Ser på unga mödrar och bara är.

Just nu så sitter jag och tittar på Unga mödrar på 5:an och bara är. Skönt att slippa tänka på så mycket och bara slappna av. Men jag vågar inte göra så mycket nu när jag har förvärkar och så får jag samandragningar så fort jag anstränger mig så det bästa är att ta det lungt för jag vill inte att lill tjejen tittar ut allt för tidigt. Men efter Unga mödrar så ska jag upp på övervåningen och packa ner lite mera saker i min BB-väska och sen i veckan så ska jag köpa lite nya hygien saker och packa ner det. Tycker det känns trevligast om man har med sig nya oöppnade saker när man ska iväg någonstans.
Jag vill tipsa om en juice som jag tycker är super god den heter Capri-sonne och finns i olika smaker.



Så ser förpackningen ut, jag vet att det kanske är lite barnsligt men jag är barnslig av mig ibland men det bjuder jag på ;)

Kommentarer
siri skywalker

Tack så jätte mycket :)

2010-07-23 | 14:53:02 BLOGG: http://barbiespussy.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: