Snart arbetsförmedlingen

Snart ska jag iväg till arbetsförmedlingen och be dom skriva på papprena om aktivitetsstödet, det blir det sista jag tar ut och efter det så blir det föräldrapenning. Ska bli skönt när det kommer igång som det ska så slipper man oroa sig över det. Sen idag vet jag inte vad vi ska hitta på, sambon är ledig idag och sen jobbar han hela veckan så det blir att umgås med honom. Sen är inte mitt humör det bästa idag, känner mig trött och nedstämd men det är väl hormonerna som spökar. Men har inte så stor lust att göra något då tyvärr.
Så det blir en dag hemma i stillhet.

Kommentarer
Veronica - Snart mamma ♥

Ja jag hoppas verkligen... Vill inte vänta mer nu "/



<3

2010-07-28 | 15:30:36 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Veronica - Snart mamma ♥

Uppdatera sötis. Känns så tomt när du inte uppdaterat på ett tag..



Va det skönt att bada? :) Kramar <3

2010-07-28 | 19:47:29 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Marianne

Hej. Jag har skrivit ett inlägg om unga föräldrar, och det skulle vara jätteroligt med lite synpunkter från någon som kanske kan identifiera sig lite med det jag skrivit. Titta gärna in på min blogg!





Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: