Snart CSI och så går jag in i vecka 35 imorgon :)

Ja nu sitter man i soffan och känner sig allmänt trött och sliten så det blir till att ta det lungt ikväll. Och klockan nio så börjar CSI och efter det så är det Celebrity rehab with Dr Drew som jag tycker är hur bra som hellst. Sen får vi se om man tar och kryper ner i sängen efter det eller om man blir uppe ett tag till, men det blir nog det sist nämnda skulle jag tro. Och just nu så ligger lill tjejen och trycker ut fötter i sidan på mig, det gör rätt så ont men är ändå mysigt. Och imorgon så har jag gått 34 fulla veckor och går in i vecka 35. Tiden bara flyger iväg och snart så är det dags. Längtar så mycket efter lill tjejen samtidigt som jag är väldig nervös inför förlossningen men man ska nog inte oroa sig för mycket för ut ska hon ju på ett eller annat vis. Det går inte att göra så mycket åt saken nu och man får tänka att smärtan varar en så kort tid och det kommer något så vackert utav det så det är inte bara så att man har ont utan anledning.
så jag/vi får ta det som det kommer och göra det bästa av situationen när det väl är dags.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: