Sömn vad är det?!

Nu börjar det bli jobbigt, får inte sova något på nätterna för det är så otroligt varmt. Svetten bara rinner och det känns som att jag ska flyta bort. Och om man öppnar fönstret då kommer myggen in och ska tugga på en och då kan man inte heller sova. Och om jag genom något mirakel skulle lyckas somna så blir jag kissnödig och springer och kissar en gång i timmen vilket gör att jag blir klar vaken. Så jag kanske sover en 3-4 timmar per natt så sådär jätte pigg är man inte. Och så trodde jag att jag kom på världens lösning på mina problem igår och det var att vi skulle köpa en golvfläkt så det gjorde vi och det var jätte skönt och jag kunde slappna av. Så tanken var bra ända tills fläkten beslöt sig för att gå sönder. Så nu måste man åka och byta den ända borta i Birsta *Suck*. Blir så less ibland, jag vet inte vem jag har lyckats reta upp men ingenting går som jag vill. Så idag hoppas jag på en svalare dag så man slipper flyta bort i natt också.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: