Ta bloggen till en allvarligare nivå kanske?

Funderar starkt på att ta bloggen till en allvarligare nivå, visst kommer det fortfarande vara en blogg om mitt liv som blivande ung mamma och efter det om mitt liv som mamma men varför ska jag behöva tänka undra vad mina läsare vill höra för något, undra om man kan skriva såhär, kan man lägga ut dom här bilderna? Det är min blogg och jag ska kunna skriva vad jag vill. Nu är det slut med att skriva saker bara för att jag tror att folk vill höra dom, nu ska jag börja skriva vad jag verkligen känner och tycker om saker och ting.
Och ni som inte gillar det får väl ta och trycka på det röda krysset i hörnet och aldrig mera återvända och ni som gillar en öppen och ärlig blogg är välkommna att stanna kvar.
Så nu vet ni hur det ligger till och nu ska jag ta och kika in på min facebook.

Kommentarer
Mammabea.se

Ibland har jag också samma känsla, men det slutar alltid med att jag skriver vad jag känner, sen får läsarna tycka vad dom vill. Oavsett vad du väljer att skriva så stannar jag kvar och läser, för jag gillar din blogg. Och om du väljer att vara mer öppen och ärlig så är det bara ett stort plus! Vem vill sitta och läsa ytliga bloggar om dagens outfit dag ut och dag in?

2010-07-05 | 12:37:23 BLOGG: http://mammabea.se
Lotta mamma till Elvira

tycker jag låter som en bra ide :)

2010-07-05 | 12:41:58 BLOGG: http://lottamartensson.blogg.se/
Becca & baby

Låter superbra! :) Skriv på :D

2010-07-05 | 23:59:10 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: