Tvättar och donar

Nu håller jag på att tvättar och donar, har snart tvättat upp alla bebiskläder så nu ska de stora storlekarna packas ner i kartonger och märkas upp. Sen vet jag inte riktigt vad mera jag ska göra. Ska ta det lite lungt också, måste tänka på blodtrycket så inte det stiger. Solen skiner idag i alla fall vilket är väldigt skönt och katterna är ute och springer. Och klockan fyra så slutar sambon jobba och om jag har tur så kanke vi kan grilla idag eller om vi gör det morgon men det visar sig. Nu är det bara 59 dagar kvar tills lillan ska komma ut, gud vad jag längtar men tiden går så fort så snart är hon här. Och vi måste köpa hem lite mera saker till skötbordet för det fattas lite saker till det.
Men vi har tid på oss än så det löser sig. Nej nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen ska jag diska upp den disk som är men ni får ha det så jätte bra alla läsare.

Kommentarer
Anonym

Åh tack så otroligt mysck, vad glad jag blir!!

2010-07-02 | 22:44:40 BLOGG: http://conler.se
Madde

Mysigt med bebiskläder :) .



Vi följer ju varandra så tänkte kommentera lite. Känns som jag är dålig på de :) .

2010-07-05 | 11:15:40 BLOGG: http://www.saramadeleine.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: