what a horrible night...

Inatt har varit en hemsk natt, jag har sprungit och kissat ungefär 2 gånger i timmen och svettats hur mycket som hellst fast fläkten har varit på. Sen så har lill tjejen levt rövare också och då är det ännu svårare att somna när hela magen hoppar. Så allt det resulterade i att jag somnade vid halv fyra i morse så lite sliten känner man sig.
Och nu på morgonen så insåg jag att jag har förvärkar igen som gör bra ont men jag får hoppas att de släpper under dagen för man blir så matt av att ha ont hela tiden.
Och så blir jag själv idag för sambon ska hem till sina föräldrar i Sollefteå och jag känner att jag inte kan sätta mig i en bil med dessa förvärkar, sen är jag för trött också eftersom att jag somnade så sent. Det blir lite ensamt utan honom hela dagen/ kvällen men det fungerar.
Kanske är några roliga personer ute på MSN som man kan prata med eller så får jag titta på TV i brist på ork till att göra något annat pga av fölrvärkarna. Men det visar sig vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Va jobbigt gumman "/ låter som en repris av min natt här om dagen :/ inte kul.. <3<3

2010-07-23 | 12:18:37 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: