Besök hos barnmorskan idag

Besöket hos barnmorskan gick jätte bra idag, men hon var lite orolig över mitt blodtryck till en början eftersom att övertrycket låg på 140 men efter ett tag så lugnade det ner sig och allting såg bra.

Lite värden från besöket:

Blodtrycket: 110/75
Hjärtslag: 140/min
Symf mått: 30 cm
Vikt: 86,1 kilo
Fixering: ? Barnmorskan ska titta nästa gång
Urinprovet: Visade 0/0 alltså ingenting vilket är bra

Så såg det ut och barnmorskan tittade som sagt inte om lillan hade fixerat sig eftersom att hon inte tyckte det var någon idé än men jag ska dit nästa gång den 13/7. Men lillan växer precis som hon ska och mår bara bra där inne.

Kommentarer
Mios gravida mamma

Skönt att allt är som det ska :)

2010-06-30 | 19:53:54 BLOGG: http://mammabea.se
I-M

Tur blodtrycket blev bra.Janne har fått högt blodtryck 178/115 hade han å har blött näsblod i 2 vecker typ...så tur han inte väntar barn....ha ha...ha dä bra...<3 kram

2010-06-30 | 21:48:36 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: