Besök hos barnmorskan

Idag så har vi varit på besök hos barnmorskan och allting såg bara bra ut. Lillan växer precis som hon ska och alla mina värden såg bra ut och urinprovet visade ingenting så det var skönt.
Så nu ska vi dit om tre veckor igen och sen så blir det varannan vecka efter det.
Nu börjar det verkligen närma sig, idag är det bara 82 dagar kvar. Tiden bara flyger iväg och lite stressad börjar man bli fast egentligen så behöver jag inte vara det för vi har de mesta kläder och skötbordet är monterat och sängen är utplacerad så nu är det inte så mycket kvar att göra.

Lite värden från besöket hos barnmorskan:

Blodtrycket: 125/70
Blodsocker: 5,3
Blodvärde: 120
Hjärtslag: 140/min
Livmoder( Symf mått ) : 28cm
Vikt: 82,4 kilo

Så sådär såg det ut, så allt var precis som det skulle så det är jätte skönt.
Sen får vi se hur det kommer att se ut om tre veckor igen men jag vet att allt kommer att se bra ut då också.
Och barnmorskan var jätte stolt över att jag inte har rökt på över 4 månader nu och jag är lika stolt jag.

Kommentarer
Malin, 22 år Gravid v37

Det är okeej lite irreterad på min mor bara, sj?

2010-06-09 | 15:17:55 BLOGG: http://mammaflikkan.blogg.se/
Bella

Duktig Jessica som slutat röka! Det är ett tecken på att du är mogen att bli förälder. Man måste vara villig att göra ALLT för sitt barns bästa, annars bör man vänta med att skaffa barn. Du ska vara stolt!!

2010-06-11 | 20:58:01




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: