De "riktiga" vännerna lyser med sin frånvaro

Sitter och funderar på tiden som har gått av mitt liv, på de vänner som har kommit för att stanna kvar och på de vänner som har kommit för att sedan gå igen. Men vilka är de riktiga vännerna, för de som kallar sig för mina "riktiga" vänner lyser med sin frånvaro. Under den tiden som jag har bott här uppe vilket är nio månader så har jag knappt fått något sms där någon frågar om hur jag mår och vad jag gör. Men kanske är det så att alla är upptagna med sitt egna liv och sin egna vardag och jag kanske borde lämnma allt det gamla bakom mig även mina vänner? Nu tänker jag ta mig en funderare på om jag ska lämna allt bakom mig och bara spendera min tid med min underbara sambo och våran kommande lilla flicka och kanske hitta nytt folk att umgås med här uppe eller om jag ska kämpa för den vänskap jag en gång hade med folk och åka och hälsa på när lillan har kommit och försöka lägga tid på dessa vänner också.
Ja det är ett svårt val som krävs att funderas på.

Kommentarer
Elin Pliza Holmgren

Hej gumman. Jag har faktiskt också tänkt på de där med vänner, o jag har även tänkt på hur vet man egentligen vilka som är ens riktiga vänner. För dom man har trott vara sinna vänner har visat vara raka motsattsen tyvärr :/. Så jag förstår precis va du menar o hur du känner.

Men kan lungt säga att du alltid kommer att vara min vän, har haft så roligt med dej o har så fina minnen =).

Ta hant om dej vännen o hoppas vi ses snart. Miss you. KramKram

2010-06-22 | 22:42:31




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: