Trött som jag vet inte vad

Idag känner jag mig enormt trött, det känns som att någon har kört över mig med en lastbil och det finns inte mycket motivation till att göra något. men jag antar att det får lov att vara så nu när man är hög gravid.
Vi köpt en ny katt igår också, en liten Mimmi hon är 12 veckor och väger ingenting måste jag säga. Så hon kan inte ha fått mycket mat där hon bodde innan men det ska vi ändra på :) Ni får bilder på henne någon dag när jag orkar lägga upp dom.
Tanken är att hon ska bli lekkamrat med den andra lilla katten som vi har så kanske hon kräver så mycket uppmärksamhet av mig hela tiden men får se hur det går med det, just nu så fräser dom bara åt varandra men det ska nog ge med sig med tiden tror jag.
Och imorgon så är det Kramfors stadsfest och vi ska försöka ta oss ner dit, hoppas verkligen att jag finner energin till att titta runt där. Men en dag frå man väl ta och offra?
Nej men det blir nog roligt tror jag och så ska vi ha mamma med oss också och sen så sover hon här.
Och på Lördag så blir vi barnvakt åt Jonas kusin och då ska vi ner till stadsfesten igen så att han får gå på tivoli.
Nu ska jag se om jag hittar något att äta men ni får ha det så bra alla underbara läsare så hörs vi!
Kommentarer
Jaqueline- Gravidast ever.

Åh jobbigt med tröttheten, du kan trösta dig med att jag var också APTRÖTT till typ v.30 sen vände det och jag fick supermkt energi :) Sprang på stan, städade och orkade ta hand om mig själv igen :) Jag håller tummarna för att du ska pigga på dej så du orkar! :D

2010-06-18 | 13:59:31 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/
Jaqueline- Gravidast ever.

Mina förvärkar kändes typ som träningsvärk o magen blev hård. Kanske lite som mensvärk, kommer inte ihåg haha! Dom riktiga värkarna går inte att ta miste på iaf, då VET man :P kram

2010-06-19 | 09:40:17 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: