Trötthet i massor

Känner mig trött precis hela tiden och orkar knappt röra mig så just nu är graviditeten väldigt jobbig, men det ska vara så på slutet och nu är det inte långt kvar. Snart är lillan här och jag längtar så mycket♥
Men graviditeten är inte snäll mot mig nu för tiden , fötterna sväller under dagen och blir enorma på kvällen, ryggen värker, samandragningarna kommer ofta och förvärkarna har börjat komma dom också, jag får inte sova på nätterna för jag springer och kissar en gång i timmen, tycker att rummet är smäll hett och det är svårt att hitta en bekväm ställning att sova i utan att det trycker på magen. Men jag säger bara det att DET ÄR SÅ VÄRT DET :) Jag ångrar inte en sekund att jag gjorde valet att skaffa en egen liten familj med min älskade Jonas och snart så är den lilla familjen här. Jag kan inte förstå hur fort tiden går, på Tisdag så går jag in i vecka 32 och på Onsdag så ska vi till barnmorskan och då är det exakt 2 månader kvar till BF och jag vet att de två månaderna kommer att flyga fram. Men allt är klart här hemma så det är bara för lillan att komma ut, längtar så mycket efter våran lilla prinsessa. Ni ska få lite bilder senara på den fina bilbarnstolen som vi köpt och på magen.
Nu ska jag fortsätta ta och titta lite på tv, men ni får ha det så bra alla läsare.

Kommentarer
Becca & baby

Ha fötterna högt så ska svullnaden gå ner har jag hört, hade själv inte det problemet så vet ej om det funkar :/

2010-06-28 | 23:18:20 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: