Dags att släppa den stora nyheten!

Nu ska vi snart åka iväg till min sambos moster och träffa henne och hans mamma som också är där. Och så ska vi köpa med oss en tårta och sen släppa den stora nyheten om att vi har förlovat oss och visa upp ringarna. Jag hoppas att dom tar det bra och blir glada för våran skull men det tror jag att dom sak bli. Sen om vi känner för det så ska vi även gå ut och gå med hundarna med det visar sig om vi har lust eller inte.
Så jag uppdaterar sen igen när jag kommer hem så håll ögonen öppna.
Ha det super bra så länge.
Kram

Kommentarer
Becca & baby

Sv: "Sen om vi känner för det så ska vi även gå ut och gå med hundarna med det visar sig om vi har lust eller inte", var det jag syftade på :P

2010-03-18 | 17:08:11 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: