De inköpta bebis sakerna




Nappflaskorna som jag köpte på Ica Kvantum igår när jag ändå var där och handlade.
Det blev en liten och en stor flaska.

Sen beställde jag en sängmobil med väldigt många olika funktioner som jag vart väldigt imponerad av. Visst den kostade där efter men jag tycker det var värt varje öre.
Såhär ser den ut



Ett videoklipp från youtube med alla funktioner som mobilen har. Då jag inte orkar skriva ner dom alla så lägger jag upp klippet istället så får ni läsare som är intresserad av vad det är för mobil titta på det.



Så ser det ut, det var dom inköpen. Så nu har man handlat en hel del till bebisen den här månaden men det är bara roligt som sagt.

Kommentarer
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Ett stort lycka till med den lilla :)

2010-03-28 | 18:25:41 BLOGG: http://ellerenellen.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: