Det var det lilla roliga.

Så nu har vi tittat färdigt på Wipeout och så roligt kan jag inte påstå att det är men ett skratt eller två hörde man nog från mig vid vissa tillfällen. Snart så börjar Den gröna milen, det ska bli roligt att se den filmen igen för det var ett tag sen jag såg den. Eller roligt är kanske fel ord med tanke på att filmen är ganska sorlig i sig men ni förstår vad jag menar.
Nu ska vi snart äta lite middag, det blir pasta carbonara idag. Mums säger jag bara :)
Sen efter den gröna milen så blir det till att krypa ner i sängen för jag börjar redan bli tröttm Men det blir ett till inlägg idag innan jag somnar skulle jag tro.
Har märkt att det är fler och fler som kommenterar vilket är väldigt roligt, tack för det. Det gör bloggen mera levande på något vis tycker jag.
Ha det så bra så länge så hörs vi sen igen alla läsare.
Kram

Kommentarer
Sandra-isabellesmamma+ gravid

Hehe ok =). blir spännande då :) vi ska kanske göra ett 3d ultraljud senare :) men få se.

2010-03-20 | 20:26:17 BLOGG: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Sandra-isabellesmamma+ gravid

Jaa vi med isf :)

2010-03-20 | 20:31:31 BLOGG: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Gravid & Mamma till två flickor

Inte för att vara elak eller så, men det ser lite konstigt ut här där man kommenterar.

Själva inlägget ligget i headern..



Hoppas att du har en bra dag :)

Kram

2010-03-21 | 08:50:58 BLOGG: http://milliez.nu




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: