En soffpotatis...

Så känner jag mig just nu, vet inte riktigt vad det är för fel men jag mår inte sådär jätte bra. Jag känner mig trött och sliten. Jag hoppas på att det går över. Just nu så ligger jag på soffan och tittar på tv och vilar.
Vi har i alla fall varit till min sambos moster och hans mamma var där också, vi berättade om förlovningen och de vart glada för våran skull och tyckte att ringarna var jätte fina. Så det var skönt att dom tog det bra, vi bjöd på tårta och så drack vi kaffe och sen så vart det en promenad på en timme med hundarna.
Efter att vi hade varit ut med hundarna så var det dags att åka hem eftersom att sambon ska jobba idag mellan fyra och nio så han åkte iväg till jobbet nyss. Men innan vi åkte hem så fuskade vi och köpte mat på Frasses som vi åt. Gott var det men jag mår konstigt som sagt så jag ångrar att jag åt så mycket. Och nu tänker jag ligga här i soffan och titta på tv tills jag mår bättre och så har jag datorn här på bordet också så jag behöver inte röra mig nå mycket alls.
Nu tar vi en liten ego stund där jag lägger upp två bilder på mig eftersom att det var ett tag sen jag la upp några bilder på mig.



Nu ska jag titta vidare på tv och vila lite och hoppas på att jag blir bättre. Men jag uppdaterar om ett tag igen så jag hoppas att ni håller koll på min blogg.
På återseende alla läsare.
Kram

Kommentarer
Becca & baby

Sv: Han är en chinchilla :) Vad är det för hundar ni har?



kram :)

2010-03-18 | 16:48:17 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: