En tråkig dag!

Det här har inte varit någon rolig dag, först har man jobbat 7-4 och fick 2 duschar på 55 min och en städ på 80 min efter varandra *suck* Sen har vi bestämt oss för att avliva en av våra katter för hon har börjat kissa inne. Jätte tråkigt hon har kissat ner hela våran säng idag, så vi kommer få köpa nya madrasser. Inte riktigt den utgift som vi ville ha just nu. Nog med pengar som ska ut på barnsaker och det är prio ett för oss men nu måste vi tyvärr köpa en ny madrass. Men men sånt är livet. Så hon måste tyvärr avlivas. Jätte jobbigt för mig med tanke på att våra katter är som mina bebisar men vad ska man göra?
Hur har eran dag varit då kära läsare?
Snart får vi besök av min sambos kompis Criss så det ska bli trevligt men jag får uppdatera igen när han har åkt eller lite senare.
Ha det super bra så länge alla läsare!
Kramar

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: