Förlåt alla läsare

Det bli en dålig uppdatering ikväll, min katt som jag verkligen tycker om som jag har haft sen hon var nyfödd 'r bortsprungen. Hon smet ut idag på eftermiddagen och nu är hon helt borta. Vet inte vadrt hon kan vara och jag håller på att bli helt hysterisk för hon är verkligen mattes katt.
Så kvällen/ natten kommer att spenderas till att leta efter henne. Jag hoppas ni har överseende med att det blir en dålig uppdatering förlåt förlåt.
Lovar att uppdatera bättre imorgon när jag är ledig.



Jag vill att min katt ska komma hem!!

Kommentarer
Malin, 22 år & Gravid

Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus, dock känner jag fortfarande inte mkt till inspiration till bloggandet och varför vet jag inte. Men hur mår du?

2010-03-24 | 19:37:56 BLOGG: http://mammaflikkan.blogg.se/
Becca & baby

Lycka till och hoppas att ni hittar kissen!



Kram!

2010-03-24 | 21:43:46 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: