God förmiddag

Hej alla underbara läsare, det blev en sen uppdatering idag. Men idag så tog jag en sovmorgon för bebisen har levt rövare i magen hela natten så jag har legat och njutit av det.
Sen var jag trött efter dagen igår, först var vi på ultraljudet och efter det så var vi till min sambos kompis Jörgen och hans flickvän Stina och tittade på deras två barn och sen var vi hem till min sambos föräldrar. Så vi kom hem ganska så sent igår kväll. Och idag ska vi hämta ut mitt paket som har kommit med sängmobilen till spjälsängen. Blir spännande att se om den ser ut som förväntat. Jag tycker det är roligt att hämta ut en massa paket, alltid spännande att se hur sakerna man beställt ser ut i verkligheten. Och nu har jag många paket på väg, eller många och många det beror på hur man ser på saken. Men jag har tre paket som är på väg.
Och snart så är det påsk, vad ska ni läsare göra i påsk?
Jag är lite kluven för jag vet inte om jag ska fira med min sambos föräldrar eller med min mamma som är här uppe. Min sambos föräldrar tyckte jag skulle ta med mamma hem till dom men jag vet inte om det blir lite för mycket för henne kanske att träffa alla på en gång. Men jag får se jag ska höra med henne i alla fall. Och idag så ska vi boka tid på tittut i Stockholm också, de har långa väntetider så det är lika bra att boka det nu. Ska bli mysigt att få se bebisen i 4D också och få veta vad det är för kön. För nu är vi bra nyfikna.
Tog ni läsare reda på kön? Ni som har barn alltså.
Nu ska jag ta och göra mig i ordning och åka iväg och hämta ut paketet.
Men vi hörs senare alla läsare.
Ha det så jätte bra! (:

Kommentarer
Emelie

Vi kollade kön, och fick veta att vi skulle få en... POJKE.. men ut kom en flicka! så nästan gång kommer vi inte att kolla!

2010-03-31 | 20:02:09 BLOGG: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se
Becca & baby

Sv: Nej, jag pratade om 4d-ultraljudet, men sedan så rann tiden iväg och jag var i v. 38 typ och då blir det inte lika bra eftersom bebisen är så stor :( Får bli till nästa kotte ;)

2010-03-31 | 22:23:15 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: