Hej på er alla läsare!

Hej och godmorgon alla läsare, jag vill börja med att tacka så mycket för hjälpen med samkråd igår :) De flestade svarade mörkt och jag själv vill ha tillbaka det mörka håret så det lutar mest åt det hållet. Har ni sovit bra i natt alla läsare? Jag har sovit si sådär, min onda rygg håller på att bråkar med mig sen har jag även jätte ont i höften men nu ska vi inte göra det här till någon klago blogg roligare än så kan vi ha tycker jag.
Idag så lyser solen ute, skönt att se man blir mycket gladare av det. Men det är fortfarande minus grader och massa snö ute så våren känns långt bort tråkigt nog. Nu ligger jag här i sängen och väntar på att min sambo ska komma in med frukost till mig, han skämmer bort mig han.





Så nu kom frukosten så nu ska jag ta och runda av. Men jag uppdaterar igen sen lite senare.
Ha det bra så länge alla läsare.
Puss och kram

Kommentarer
maria

det va så lite så :) har du kanske börjat få fogglossning med tanken på att du har ont i höft :) kram

2010-03-20 | 14:13:48 BLOGG: http://mnielsenl.blogg.se/
Blondie ;)

ja tänk om man kunde få frukost på sängen

2010-03-24 | 15:13:34 BLOGG: http://maariebjork.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: