Hemma igen efter jobbet

Nu är jag hemma igen efter jobbet och har precis spenderat massa pengar på räkningarna och betalt det jag köpte på tradera. Sen har jag även lagt undan massa pengar till bebisen också. Men det är skönt när det är gjort och så har jag fortfarande pengar kvar till mig själv. Men det är en del av vuxen livet att betala räkningar och spara pengar. Och idag kommer min mamma hit från Uppsala, söta rara mamma som åker över 50 mil för att träffa mig och Jonas. :) Och så har hon med sig bebis saker och mamma kläder till mig så det blir spännande att se. Och så ska vi äta våfflor och fika. Men tyvärr så måste jag gå och lägga mig tidigt eftersom att jag jobbar imorgon igen mellan 7-4. *suck* Har egentligen ingen lust men pengar behövs och en dag går snabbt att jobba igenom bara man kommer upp ur sängen så.
Men blir kanske inte sådär jätte mycket uppdatering idag tyvärr eftersom att mamma kommer och då vill jag vara social med henne eftersom att jag inte har träffat henne sen i December. Och jag har saknat henne i massor.
Så det ska bli roligt att träffa henne igen. Nej nu ska jag ta och slänga av mig jobbar kläderna och byta om till något lite trevligare. Men ha det jätte bra alla läsare så hörs vi igen senare.
Puss och kram

Kommentarer
Josefin, 19 år med bebis i magen

jaa, låter ju jätte roligt.:) men det är en rejäl bit till sundsvall härifrån:/

2010-03-26 | 18:17:13 BLOGG: http://mammajosefiin.blogg.se/
Linnea

Grattis till den lilla i magen :)

2010-03-26 | 19:00:09 BLOGG: http://smileybiatch.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: