Hormonerna som spökar?

Undra om det är hormonerna som spökar? Jag känner mig allmänt nere idag, har ingen lust med något och stör mig på det mesta. Känns som att det borde vara hormonerna kan inte tänka mig att det kan vara något annat.
Jag är så less på att springa och kissa hela tiden, jag tycker inte att jag gör något annat än att springa upp och ner i trappen för att gå på toa och kissa.*suck* Men det hör till graviditeten och att vara gravid är en sån underbar känsla. Att veta att det är en del av mig och en del av min älskade Jonas i min mage som håller på att växa och bli en egen liten person.
Och jag längtar så mycket tills jag börjar få en fin gravid mage för nu känner jag mig som något konstigt mellan ting, jag har ingen mens och ingen riktig gravid mage så att det verkligen syns att det är en liten bebis där inne. Men är bara i vecka 17 än så det kommer väl. Nu måste jag springa iväg och kissa och sen måste jag ta något att äta känner jag för jag börjar bli hungrig igen. Det måste vara en hungrig liten krabbat där inne. Men jag uppdaterar igen senare och då kanske jag är på bättre humör också.

Kommentarer
Evelina - Gravid i v29 <3

Jo visst är han! :) Långhåriga katter är så fina. Synd bara att dom släpper en massa hår. Inte så kul med våran svarta tygsoffa och hans långa vita päls :p Men men, sånt man får ta ;) Har du bilder på katterna dina?

Grattis till graviditeten :)

2010-03-19 | 13:47:55 BLOGG: http://loon.blogg.se/
jessika

ja han sa det :)

hur känns det att vara gravid då ? har du hunnit bli orolig för ngt spec ?

2010-03-19 | 14:04:29 BLOGG: http://blondinii.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: