Jippi solen skiner igen

Åhh vad glad jag blir nu, solen skiner igen och det har blivit varmt kan det bli bättre? Vad glad jag blev nu. Och för stunden så fick jag tillbaka orken så jag funderar på om jag skulle pyssla om våra katter lite och ta och göra dom lite vår fina. Borde klippa pälsen mellan trampdynorna lite för den är så lång, borsta dom och se om någon av dom behövs friseras. Vi har som sagt bara långhåriga katter så då får man leka frisör ibland också.
Längtar tills snön försvinner så man kan putsa fönstrena också, ser nu hur smutsiga dom är. En nackdel när solen är framme att allt smuts syns. Men man ska inte klaga för nu är nog våren här.
Nej nu ska jag springa iväg och frisera katterna lite och njuta av att känna hur bebisen buffrar där inne. Så mysigt :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: