Jobb imorgon och så går jag in i vecka 18

Imorgon så jobbar jag och på Onsdag mellan klockan 7-16. Det ska väl inte bli sådär jätte roligt men en dag är så snabbt gjord. Sen imorgon så har jag gått 17 fulla veckor och går alltså in i vecka 18. Det känns helt underbart. Nu känner jag barnet hur det rör sig mer och mer och sen ultraljudet så känns det hela mera verkligt. Det tycker min sambo också. Det känns så underbart skönt att ha någon att dela graviditeten med. Som finns där vid min sida hela tiden. Och Jonas gör det underbart bra han är guld värd och kommer bli värdens bästa pappa.
Älskar honom och skatten i magen av hela mitt hjärta<3

Kommentarer
Jaqueline- Gravidast ever.

Ja just... Det är ju skitlångt bort :P

2010-03-22 | 18:26:28 BLOGG: http://whitetrashdoll.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: