Liten biltur

Vi tog en liten biltur idag till Ö-vik och var in på barnenshus där vi handlade lite saker till bebisen.
Vi köpte ett par strumpor, två pyjamaser, en madrass till spjälsängen + madrass överdrag och en bok som heter mitt första år.
Här kommer lite bilder på dom:


Vi hade det väldigt trevligt och så var vi även in på djurmagasinet och köpte lite katt godis och en leksak till katterna som ser ut som en liten vippa som de verkar älska. Även Jonas verkar ha väldigt roligt med den när han underhåller katterna.
Han är som ett litet barn just nu men det är roligt att se.



Och imorgon är det som sagt dags för ultraljud igen. Ni läsare får hålla tummarna för att vi får reda på kön.
Ikväll som är kvar består av tv- tittande och sen en varm dusch. Måste se den där CSI trilogin för att ta reda på om det är något att se. Vad tror ni läsare?
Funderar på att spela in min katt som morrar åt leksaken hon låter hur rolig som hellst. Men får se hur jag gör, det kommer flera dagar annars. Nu ska jag ta och runda av.
Ha det bra så länge, kramar!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: