Lycklig!

Jag hittade på katten, hon låg ute i vedboden. Men hon är vettskrämd men hemma som sagt. Super skönt nu kan man andas ut och slipper vara ledsen.
Men nu till den andra tråkiga saken att titta efter nya madrasser, eftersom att dom här troligtvis är förstöra.
Men men, får se vilket pris vi kommer undan med. För madrasser är sånt man vill ha nytt. Med tanke på att folk svettas ganska mycket när dom sover så det är trevligare om man köper nya madrasser.
Nu är det dags för att äta frukost för jag känner mig väldigt hungrig.
Och idag ska jag spendera dagen med min älskade katt, sambo och gravid mage.
Men uppdaterar till och från så n får kika in.
Ha det så bra alla läsare, kramar!

Kommentarer
Josefin, 19 år med bebis i magen

vi har bf på precis samma dag..:)

2010-03-25 | 10:09:12 BLOGG: http://mammajosefiin.blogg.se/
Becca & baby

Hittar ni inga billiga nya madrasser kan det ju funka med att ni köper begagnade och nya bäddmadrasser, för dom ligger ju ändå ovanpå madrassen så det blir fräschare :)

2010-03-25 | 13:45:17 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: