Nu är jag super trött

Nu är jag så trött så att jag knappt kan hålla ögonen öppna, men det blir så när man har jobbat en hel dag. Och så vet jag att jag ska upp tidigt imorgon igen för jag jobbar 7-4 då också och sen på kvällen så får vi besök av en kompis till min sambo. Det ska bli trevligt för vi har inte sett honom på länge så det är dags nu tycker vi :)
Så tyvärr blir det inga bilder ikväll men jag hoppas ni blir nöjda ändå. Och barnet buffrar för fullt, vet inte vad bebisen har för sig men mysigt är det. Och idag är det exakt en vecka kvar tills vi ska på ultraljud igen. Jag längtar super mycket.
Och idag så satt jag på tradera och gud vad mycket fint man hittar till bebisen där, hade jag haft massor av pengar så hade jag köpt allting, men ni blivande mammor känner völ igen det där antar jag?
Men på Fredag så får jag lön så då ska jag beställa lite saker, nu när man vet att allt är bra med bebisen och så. För har man gått nästan halva tiden så tror ajg inte att vi ska ha sån otur så att det händer något med bebisen.
Och på tal om hända något med bebisen, det jag misstänkte var en urinvägsinfektion är borta så det var nog bara något tillfälligt. Så det var skönt för jag vill inte riskera barnets hälsa.
Nej nu ska jag gå upp och ta en varm dusch och hoppas på att smärtan i höften och ryggen släpper och efter det så blir det krypa ner i sängen för nu är ögonlocken super tunga och de svider rejält i ögonen.
Men jag uppdaterar imorgon när jag kommer hem efter jobbet. Jag slutar som sagt klockan fyra så ni får hålla ögonen öppna på min blogg. Ha det så bra nu alla läsare och så hörs vi imorgon.
Sov gott och dröm fina drömmar
Kommentarer
Veronica

sv: ja så underbart :) jaha, gud va mysigt. jag skulle också vilja gå på fler ul :) Det va samma sak med mig, trodde att jag va i v18, men på ul så visade det sig att jag va i v16. Men inte fick jag några fler ul besök för det :p haha. Va på mvc för en månad sen och då fick jag höra lillens hjärtslag, amazing måste jag säga. obeskrivlig känsla :)



Ja jag lägger till dig på bloglovin :) Kram

2010-03-23 | 21:31:18 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: