Nu Frasses :)

Nu ska vi unna oss hamburgare från Frasses. Super gott om man äter det ibland och så hoppas jag på att mamma håller sig lugn ikväll när hon ska göra mig sällskap ikväll när Jonas jobbar.
Gud vad jag vill träffa nå roligt folk att umgås med, nå folk i samma ålder som mig och Jonas. Det behöver inte avra blivande föräldrar utan bara vettigt folk som sagt.
Men får se om det blir nå mera folk att lära känna på föräldragruppen sen när det är dags för den.
Och imorgon så funderar jag på att färga håret, är less på att vara blond nu faktiskt.
Men får se hur mycket jag orkar och så.
Nu ska jag göra någon nytta men vi hörs senare alla läsare.
Puss och kram

Kommentarer
Josefin, 19 år med bebis i magen

Tack Jessica, jo jag fattar inte ens hur man kan skriva att man önskar att någons barn dog. Men skit samma det är inget jag direkt sitter och tänker på det går in lika fort som det försvinner typ. Okej, fasen vilken otur det kanske är meningen att ni inte ska kolla könet. Det kanske ska förbli en hemlighet.

Jag ska på nästa ul den 6:e april så då får vi se om man kan se kön.:)

2010-03-27 | 13:52:32 BLOGG: http://mammajosefiin.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: