Nu har vi ätit och sitter och tittar på tv

Nu har vi ätit mat och det vart jätte gott, det blev pasta och falukorv gjord i ugn. Nu sitter vi och tittar på Sveriges värsta bilförare och efter det så blir det Lyxfällan. Sen så blir det en varm dusch och så ska vi krypa ner i sängen sen. Eftersom att jag ska jobba imorgon och börjar klockan sju. Sen slutar jag fyra och efter det så kommer min mamma från Uppsala. Det ska bli roligt för jag har inte träffat henne sen i julas. Och så har hon lite barnsaker med sig så det blir kul.
Men uppdaterar imorgon när jag kommer hem efter jobbet och innan mamma kommer hit. Nu ska jag mysa med katten och finaste till tv:n.
Sov så gott sen alla läsare och ha en jätte bra kväll och morgon dag.
Kram

Kommentarer
Becca & baby

Idag missar jag minsann inte Lyxfällan inte ;) :D

2010-03-25 | 21:17:26 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: