Nu har vi varit på det underbara ultraljudet










Lite suddiga bilder tyvärr men det blev så när jag knäppte med kameran men ska ta lite bättre imorgon. Allt gick jätte bra på ultraljudet bebisen hade växt som den skulle och jag följer kurvan exakt. Så idag har jag gått 18+0 så är inne i vecka 19. Bebisen mådde bra och hade inga avvikelser som barnmorskan kunde se.
Den hade en väldigt full magsäck för den hade precis svalt massa fostervatten och sov när vi började med ultraljudet. Men efter ett tag så vaknade bebisen till och vinkade och rörde lite på sig.
Men tyvärr så kunde hon inte se något kön idag heller för bebisen knep ihop benen idag också.
Det hon kunde säga när hon tittade vid urinblåsan var att det såg tomt ut men det var inget som garanterade att det var en liten flicka. Utan barnmorskan sa att det kunde vara så att det var en pojk bara att testiklarna inte hade vandrat ner. Så vi får gå i ovishet ett tag till.
Men det kändes helt underbart att få se våran älskade bebis igen och se att allting var bra och att hjärtat slog som det skulle.
Och BF är den 30:e augusti så det känns helt underbart. Jag och min älskade Jonas ska faktiskt bli föräldrar nu känns det verkligen att det är på riktigt och det är HELT UNDERBART!!

Kommentarer
Emelie

Skönt att höra att allting var bra med bebben! jaa vännen :) synd att ni inte kunde se kön :( jag vill också känna allt gravidpirr igen! suck

kram

2010-03-30 | 21:39:42 BLOGG: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se
Becca & baby

Kan tipsa er om att göra ett 4d-ultraljud hos tittut ultraljud (tittutultraljud.se) om ni vill ha en chans till på könet :)

2010-03-30 | 23:15:06 BLOGG: http://grrsexymama.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: