Nu Wipeout

Nu ska jag sätta mig och titta på Wipeout men ishockeyn drar ut på tiden. Men blir man förvånad sporten tar alltid över allting tycker jag. Men på tal om Wipeout, det är inte jag som tycker om det programet utan min sambo men jag får titta för hans skull. Han brukar stå ut att se alla program som jag vill se som han inte finner ett dugg intresant. Idag upptäckte jag att jag måste köpa nya BH:ar, har tydligen bara en som sitter ganska bra och alla andra är för små *suck* Förstår inte det växer som ogräs nu får det vara bra tycker jag. Och hormonerna spelar in idag så jag får gråt attacker till och från, tycker enormt synd om min sambo. Men som tur är så förstår han varför jag är som jag är. Får se hur mycket jag gråter till filmen "Den gröna milen" som visas på tv 6 ikväll klockan 9. Jag gråter alltid till den filmen men nu blir det nog mycket värre skulle jag tro.
Nu verkar det som att sporten börjar ta slut så jag ska mysa lite med sambon och titta på det där meningslösa programet. Men har jag tur så kanske jag börjar tycka om det, man vet aldrig.
Men uppdaterar igen lite senare kära läsare. Ha det jätte bra så länge.
Kramar

Kommentarer
Emelie

Ung mamma? Hur gammal är du? :)

2010-03-20 | 19:14:12 BLOGG: http://minilill.blogg.se/
Sandra-isabellesmamma+ gravid

Aha ok =) . myigt med ett ultraljud till :9 vi ska på vårt andra den 6 april :) spännande

2010-03-20 | 20:05:29 BLOGG: http://mammatillisabelle.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: